Jézus az Úr! Alleluja!

"Mert nagy az én nevem a népek között – mondja a Seregek Ura." Mal 1,11
"...minden nyelv hirdesse az Atyaisten dicsőségére, hogy Jézus Krisztus az Úr." Fil 2,11

Micsoda összhang! A bábeli zűrzavar helyett újra tiszta és érthető beszédet hallok. Erre van szükségem. Bátorítóan hat rám, mert a bizalmat sugallja felém. Már nemcsak a közös nyelv tudja kifejezni az egységet Isten és az ember között, hanem Jézus Krisztusban „minden nyelv” is. A „vallani” ige a görög nyelvben azt is jelenti, hogy hálát adni, dicsőíteni. Amikor megvallom a hitemet az emberek előtt, akkor egyszerre hálát is adok Istennek az ő szeretetéért, és dicsőítem őt. S ez kihat az én életemre is, mert a hálának a kifejezése belső békességet teremt, hogy tudom, megajándékozott vagyok. A dicsőítés pedig annak az örömnek a megélése, hogy az Isten gyermeke lehetek Jézusban. Az egészet élhetem át akkor, amikor kimondom érhetően és vigasztalóan mások számára: „Jézus Krisztus Úr az Atya Isten dicsőségére.”

Dicsőítelek, Uram,
hogy kimondhatom nevedet.
Hálát adok, Uram,
hogy nevemen szólítasz.
Megvallom szavaimmal és tetteimmel,
hogy te Úr vagy.

Czöndör István

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

PRÓFÉCIÁK A VÉGIDŐKRŐL (Jelenések Könyve) 13. rész - Dér Katalin előadása

Déli közös ima