Jézus nevében!




Bizony, bizony mondom néktek, hogy amit csak kérni fogtok az Atyától az én nevemben, megadja néktek.
Jn 16, 23.

Azért hát mikor imádkozni akarsz, csak térdel, vagy járulj Isten elé szent merészséggel, - feltéve, ha magadat bűnösnek elismered és meg akarsz javulni - és szólj hozzá, így: Uram Istenem, mennyei Atyám, ezt és ezt kérem s akarom, hogy ne tagadd meg, hanem legyen igen és ámen. Nem minthogyha jogom volna hozzá vagy érdemes volnék rá. Jól tudom s bevallom, hogy nem érdemlem, sőt a pokol tüzét s örök haragodat érdemeltem ki sok nagy bűnömmel. Én csak Neked engedelmeskedem, aki azt parancsolod, hogy szerelmes Fiad, a mi Urunk Jézus Krisztus névében imádkozzam. Nem az én igazságomra, hanem a te véghetetlen jóságodra támaszkodva térdelek, járulok eléd s imádkozom így.
Tanuld meg azt is, hogy Istent imádságodban soha ne kísértsd. Ne szabj eléje se időt, se mértéket, se célt, se módot, se személyt, kikötvén, hogy mikor, hogyan, mivel segítsen. Majd eltalálja Isten az ő megfoghatatlan bölcsességével. Mindazáltal még a látszat ellenére se kételkedj, hogy imádságod bizonyosan meghallgatást talál.

Benned bíztam Uram,
Mindenkor csak benned
Csak tetőled vártam
Erőt segedelmet;
Teljes életemben
Tebenned reméltem,
Boldogulást, áldást
Fölségedtől kértem.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

PRÓFÉCIÁK A VÉGIDŐKRŐL (Jelenések Könyve) 13. rész - Dér Katalin előadása