Regionális imanap Pécsett március 22-én

Ismét egy jelentős eseményre készülünk. Március 22-én délelőtt 10 órától Pécsett, a Pálos Szt. Imre Templomban lesz regionális imanap a Jerikó zarándoklat előkészítése érdekében.
Várjuk erre az eseményre a pécsi híveket, a Pécs-környéki települések plébánosait és híveit, önkormányzati vezetőit, a pécsi székhelyű szerzetesrendek tagjait, a katolikus iskolák vezetőit, tanárait és tanulóit.
Az imanap keretében egyeztető megbeszélést is tartunk a nyári zarándoklatról.
Kérjük a települések helyi szervezőinek a jelentkezését, akik településükön összefogják a zarándoklat lebonyolítását.
A zarándoklat indulása  a  Baranya-megyei állomásokról:

Szentborbásról szeptember 18-án,
Drávasztáráról szeptember 19-én, ,
Kémesről szeptember 20-án,
Alsószentmártonból  szeptember 21-én,
Kislippóról szeptember 22-én,
Majsról szeptember 23-án
és Mohácsról szeptember 24-én reggel indul az egynapos  zarándoklat a következő állomásig engesztelve hazánkért..

A résztvevő zarándokok nevét egy nemzeti zarándok emlékkönyvben örökítjük meg, melyet a zarándoklat befejeztével adunk ki.
Az útvonalak ideális kialakításához fontos a helybeliek és a helyi vezetők véleménye, melyet kérünk mielőbb szíveskedjenek az emmanuel550@gmail.com címre, de legkésőbb a március 22-i imanapra  összeállítva megküldeni.
A távollevő testvérektől kérjük, hogy ezen a napon imádkozzanak értünk!

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

PRÓFÉCIÁK A VÉGIDŐKRŐL (Jelenések Könyve) 13. rész - Dér Katalin előadása

Déli közös ima