A 2018-AS JERIKÓ ZARÁNDOKLAT JÚNIUSI ÁLLOMÁSAI



A Jerikó szabadítást és áldást kérő imahadjáratra, mellyel közbenjárunk Jézusnál gyermekeink, településünk, nemzetünk jövőjéért, minden gyermekét várja Isten.

A 2018-as Jerikó zarándoklat június 10-én vasárnap kezdődik. Ezen a napon érkezünk Putnokra.  Másnap, hétfőn Putnokról indulva Rudabányára, kedden  Rudabányáról Perkupára, szerdán Perkupáról Bódvaszilasra, csütörtökön Bódvaszilasról Rakacára, pénteken pedig Rakacáról Hernádvécsére érkezünk.

A település családjait  csak velük együtt vihetjük Isten elé. Az Úr ma is, minket is figyelmeztet:

"De ha mégis elfeledkezel Istenedről, az ÚRról, és más isteneket követsz, azokat tiszteled és azokat imádod, kijelentem nektek már most, hogy menthetetlenül elvesztek!" 5Móz 8,19

Imádkozzunk gyermekeink jövőjéért együtt Istenhez:

Putnokon           június 10-én      vasárnap       18 órakor a templomban, 
Rudabányán      június 11-én      hétfőn            18 órakor a templomban, 
Bódvaszilason  június 12-én      kedden          18 órakor a templomban, 
Perkupán           június 13-án      szerdán         18 órakor a templomban,
Rakacán            június 14-én      csütörtökön  18 órakor a templomban,
Hernádvécsén  június 15-én      pénteken       18 órakor a templomban.

Másnap együtt indulunk tovább a következő településig.




Népszerű bejegyzések ezen a blogon

PRÓFÉCIÁK A VÉGIDŐKRŐL (Jelenések Könyve) 13. rész - Dér Katalin előadása