A mai nap Igéje: Nagyböjt 5. vasárnapja

(Azoktól elnézést kérek, akik már hallották):
Egy templomba fegyveresek törnek be szentmise közben, és félbeszakítva a szertartást közlik, hogy aki megtagadja Jézust, az elmehet, de aki marad, azt kivégzik. Miután a többség kimenekült, a fegyveresek vezetője odaszól a miséző papnak: Atyám, folytathatja a misét,  megtisztítottuk a templomot az álkeresztényektől.

"..."ez lesz az a szövetség, amelyet Izrael házával kötök azok után a napok után, -- mondja az Úr: -- törvényemet a bensejükbe adom és a szívükre írom. Istenük leszek, ők pedig az én népem lesznek.
"... mindnyájan ismerni fognak engem, a legkisebbtől a legnagyobbig, -- mondja az Úr, -- mivel megbocsátom bűnüket, és vétkükre nem emlékezem többé.’’

"...Aki szereti életét, elveszíti azt, és aki gyűlöli életét ezen a világon, megőrzi azt az örök életre. Aki nekem szolgál, kövessen engem, és ahol én vagyok, ott lesz a szolgám is. Azt, aki szolgál nekem, meg fogja tisztelni az Atya."
"...Én pedig, ha majd felmagasztalnak a földről, mindent magamhoz vonzok."

Az előbbi igeversek az olvasmányból, az utóbbiak az evangéliumból valók. 

Az Úrhoz csak a szívünk megtörtségével tudunk eljutni.
Mersz-e megtört szívű lenni?  Vagy a  világ elvárása szerint igyekszel keménynek, érzéketlennek látszani?
Kitakarod-e a sebeidet Krisztus előtt, hogy bekötözhesse, vagy elzárkózol előle? 
Mersz-e gyönge lenni, hogy Krisztus ereje tölthessen el? 

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

PRÓFÉCIÁK A VÉGIDŐKRŐL (Jelenések Könyve) 13. rész - Dér Katalin előadása